29.5.09

Arabadan inerken

Tam işten eve geldim, arabadan cikiyorum onume bir cingene cocugu geldi... Tibetten daha kucuk...abla bana para...bana para...diyor...yuzunde sumuk ve pislikten baska hicbirsey yoktu bu bebecegin...Senin annen baban nerede bakiim dedim... cop topluyorlar deyip parmagi ile oteyi isaret etti...Annelik gudusu ile sanirim..."Hadi bakiim hemen annenin yanina.. sakin annenleri birakma hep onun yaninda dur" dedim...Kafasini kaldirip ana-babasindan yana bakti... Yuzunde o anki gulumsemesinin guzelligini anlatamam size...ici isindi sanki...Kosa kosa gitti yanlarina... bir yandan da babasi "kosma dusersin" diyordu...Isn't it ironic... Don't you think?




Ah bebecik guzel bebecik... hepiniz daha cok sevgiyi ve daha cok guzelligi ve daha cok huzuru ve daha cok temizligi...ve daha cok herseyi haketmiyor musunuz? Ne yapmak lazim sizin icin? sizin yerinize ben ogluma daha fazla sariliyorum...Sicaklik size de yayilsin diye... Hepiniz mutlulugu bulun..hepinizin kalbi mutlulukla dolsun...

Hiç yorum yok: