18.5.09

Deniz Eglencesi- Deniz Analari ile bile olsa...



Bu haftasonu Yalovadaydik. Pek keyifliydi... Kuzu Tibet dunyanin en sirin ve tatli cocugu oldugu icin onu seyrederek keyif surdum...Bu kadar seker olabilir mi insanoglu yahu... O kadar seviyor ki denize taş atmayı...sularin ayagina deyisini hissetmeyi...

Ben acimasiz anne modelinde iki uc defa kafasından asagiya su doktum... o zaman bile o kadar seker ki ..bi daha mi dokeceksin anne...bi daha mi dokeceksin anne diye soruyor...Kıyamam sana annem. Basina gunes geçmesin diye yapiyorum yavrum....Bi gün annarsin belki annem...Ayagina yosun geliyor..Ayyyyyy...ben onu denizanasi sandim deyip kenara kaciyor...Ama ayaklar da bu arada pide gibi...kocaman bir denizanasi gorduk...duyargaclari 3-4 metre uzunlugunda falan...Saclari onlar denizanalarinin diyor Tibet...Hatta kivircik olduklari icin de Gul Abla saclari onlar diye...:)


Bu arada resimleri http://picture-book.com/ diye bir siteden aldim. Sanirim hikaye kitabini buraya koyuyorsun ve sonra birileri seninle baglantiya geciyor... Tam olarak is modelini anlayamadim ama cok keyifli hikayeler var.

Hiç yorum yok: