29.6.09

Michael


Micheal Jackson’in babası “keske oglum hayattayken de aynı ilgiyi gosterselerdi” demis…yasadıklarina bakınca insan adam haklı ya demeden edemiyor. Ote yandan Mıcheal j’nin yasadıkları onun o yaşarken de sevilmediginin ve ona ilgi gösterilmediğinin bir gostergesi degildi benim icin. Ben her zaman ondan yeni bir albüm yeni bir şarkı bekliyordum yaşadiği şeyler ne olursa olsun…Yani sen ne berbat bir adammışsın başına gelenler yüzünden senden ve şarkılarından nefret ediyorum durumu yok ki ortada…Bu ne demek biliyor musunuz; ne olursa olsun seni seviyoruz ve şarkılarını seviyoruz demek… bundan daha büyük bir aşk ifadesi olabilir mi? Sonuçta bugün üzülen insanlardan kime sorsanız aynı şeyi söyleyeceklerdir.

Ne yazık ki bariyer hep insanin kendisi oluyor…Bu şöhret …hep daha iyisini yapma zorunlulugu insanlari yokediyor kanimca. Medya ve sektor de bunu zorluyor zaten…Bu insanin limitlerinden birisi…birseye bağlanıp kalirsan o şey seni yok ediyor. Bu adam gercek bir idol oldugunu yaşarken farkinda degil miydi? Degilse ne yazik…farkidaysa ama hep aşmak icin ugrasiyorsa…bilmiyorum… bir de sunu hissediyorum… insanlarin buyuk bir cogunlugu ağliyor cünkü onun yasami icin üzüntü duyuyorlar… o kadar içli bir adamin boylesine göçüp gidivermesi bütün a acıları yasamak zorunda olmasi… bir sempati ve bir hüzün duygusu veriyor insanlara…Benim icin oyle… yani sevdiğin insani şöyle gönlünce gülerken göremiyorsan ya… oyle bir hüzün… ah canim keske daha fazla mutlu olabilseydin bu hayatta deme durumu var…Bir de ah be güzelim şöyle gürül gürül gürleseydin de seni satdyumlarda alkışlasaydık çünkü bunu özlemiştik hissi var…Yani diyeceğim odur ki Michael Jackson gerçekten çok ama çok sevilmiştir. Müziği aşmıştır… Ben pop falan sevmem ama Micheal’in sevmediğim tekbir şarkısı bile yoktur… O müzikte bir dönemdir… Bir çağdır…Dansları ile…insanlarda yarattığı sempatisi ile..bu ölümün bana öğrettiği şey şudur: Michael keşke kendisini hayranlarının onu sevdiği kadar sevebilseydi… ne olursa olsun insanın kendisi ile bir barış sözleşmesi imzalaması ve kendini sevmesi herşeyin özü…Bir dahaki hayata diyorum……Sevgiyle uğurluyorum kendisini…

You have to show them that you’re really not scared
You’re playin’ with your life, this ain’t no truth or dare
They’ll kick you, then they beat you,
Then they’ll tell you it’s fair
So beat it, but you wanna be bad

Just beat it, beat it, beat it, beat it
No one wants to be defeated
Showin’ how funky and strong is your fight
It doesn’t matter who’s wrong or right
Just beat it Micheal…

Hiç yorum yok: