2.6.09

Sigara mi Ben mi? :)

Yani simdi su sigara ile mucadele olayi bir kendinle mucadele olayi midir? Ne bicim is bu kardesim? Simdi mesela yasadiklarimi anlatiiim...
1. sigara icmedigim zaman kafam karisiyor...
bu kafa karisikligi durumundan siyrilmak icin icmek istiyorum...
Simdi soru su...bu kafa karisikligi bende her daim olan birsey midir yoksa sigara icmedigim icin olusan birsey midir? Sigara icmedigim icin olusuyorsa ve ictigimde geciyorsa bu durumda bu kafa karisikligi beni oldurecek diyebilir miyiz? Yani kafam karisti hadi sigara iceyim gecer...e tamam sigara iceyim...e bes dakka sonra icmezsem gene kafa karisir...sonra...gene sigara icerim...bu durumda olay kafa karisikligi ile sigara arasidna gecen bir hayat durumu mudur?

kafa karisikligi sigaradan bagimsiz birsey ise ve ben zamaninda bunun sigara icmekle hafifledigini kesfetmissem...sigarayi biraktigim zaman bununla nasil mucadele edecegim?...Bakin bu durum mucadele etmesi daha kolay bisi...hosuma gidiyor...illa ki bir aletrnatif bulunabilir de mi kafa karisikligini ortadan aldirmak icin... ya da kafam niye karisikkine sorusunun cevabini bulmaya calismak da bir yontem olabilir mi acaba? Ya da belki de kendi haline birakirsam o zaten kendiliginden salina salina gidecektir...:)

2. iste bu noktada degisikligi reddetme durumu devreye giriyor...Yani tamam sigara icmedigim zaman kafamin karistigini farkettim ve bunu sigara icmeyerek cozmeye karar verdim diyelim... ama o zaman da zihnim bana diyor ki...olmaz sen buna alistin... niye aliskanligini degistireceksin... basina ne gelecegini nereden biliyorsun falan...

Simdilik farkindaliklar bunlar... devami gelecek...

Hiç yorum yok: