11.6.09

Take the long way home...

So you think you are a Romeo
Playing a part in a picture-show
Take the long way home...
Take the long way home...

Ah ne mucizevidir Supertramp...ve Supertrampcigimin sarkilari...Simdi take the long way home dinliyorum... sozleri de guzel tamam ama beni esas su essiz Roger Hodgson sesi yakiyor...Caldigi muzikle bu kadar iyi giden bir ses... var tabii yok degil de hani onun o acayip ust seviyelere cikan sesinin benzeri bir de Bee Gees Barry Gibb’de vardir.. Falsetto deniyor sanirim... gerci bu yazdigim falsettoya nazire yaparcasina false olabilir...ama siz ne demek istedigimi anlamissinizdir. Keh keh...

Y a tamam sesi guzel de peki bu kadar guzel sozler yazilir mi? Dreamer, Breakfast in America, Give a Little Bit, Logical Song, Take The Long Way Home, It's Raining Again, School, Fool's Overture…ne biliiim daha ne yazsam ki size…

Peki ya o keyboard’unun sesine ne demeli… Tipki Jethro Tull’in Ian Anderson’i gibi onu da daha ilk birkac saniye de tanimaz misiniz?
Ya tamam kabul ediyorum. Supertramp diye basladim ama biraz Rodger senfonisi gibi oldu bu Kabul ediyorum. Solo kariyerinde de bence basarili…Mesela solo kariyerinin ilk CD’sinde In Jeopardy diye bir sarki vardir ki kulaklara ve yureklere senliktir.

Hiç yorum yok: