22.7.09

Sezen ve Sezmeyen

Keh keh...Yani Sezen Aksu ve digerleri anlaminda...Bu aksam Sezen konserindeydim. Kulaklara ve gönüllere iyi geldi doğrusu...Bazi şarkılarda böğürerek ağlayasim geldi ama çok fazla göz makyajım vardı yapmadim :) Kadının şarkıları gerçekten gönülden gelen şarkılar...yani öyle olmayan şarkıları da var da onlar da zaten göbek atmak için yapılmış şarkılar olduğu için sözlere çok takılmıyorsun.
Açıkhava konserlerini o iğrenç koltukları hariç seviyorum. Genelde zaten bu tür konserleri oturarak izlemeye gıcığım ama bu sandalyeler olayı daha da çekilmez hale getiriyor...Ya mesela Babylon'u oturma duzeninde dusunsenize... iste onun gibi birşey bu da... Leonard Coheni oturark izleyeceğiz ya da Jethro Tull'u oturarak seyretmiştik..Yahu klasik muzik konseri degil ki bu...biraz oynaşmak, kıpraşmak istiyor insan elbette...neyse ne demek istediğimi anladınız di mi?

2 yorum:

indis dedi ki...

yaa ben sezen den hoşlanmıyorum hiç, bu dokunulmazlığı ve eleştirilemezliği beni deli ediyor.

FundiFUN dedi ki...

he ya oyle diyodun sen...herkesin bi tarzi var netekim...o da kendini o turlu bi kalkanla koruyo..yoksa biliyosun..sezenin sozleriyle "seni yerler yerler seni ham yapar bu zilliler..."