25.8.09

Kibarlık ayıp mı?

Ay bi de bugun başıma gelen birşeyi anlatmadan edemeyeceğim...Sabah erkenden bir cafede buluştuk iş arkadaşlarımızla kahvaltı için çünkü ertesinde toplanti vardi ve bir gözden geçirecektik durumu falan neyse... gittiğimiz kafedeki garson son derece salak çıktı fakat siparişi veren kişi ben olduğum için yaptığı her yanlış sonrasında kibarlıkla kendisine gülümsüyordum...neyse olur böyle şeyler dert etme gibilerinden...Neyse efendim bir yanliş, iki yanlış..sucuklu tost yerine çift kaşarlı tost falan derken sıra hesap ödemeye geldi...hesabı da ödemek bana düştü..diğerleri kalktılar ben tam şifreyi girecekken, garson bana çapkın çapkın bakıp..sizi bir tanıdığıma çok benzetiyorum demesin mi...hi hi evet evet benzetirsin biliyorum biliyorum esas ben seni benzetmesini bilirim ama olmaz...neyse...insanlar ikiz yaratilirlarmiş dedim...somurtkan bir ifade ile fişi aldım ve çıktım...Yani eblek sana hoşgörü gösterme gülümseyişimizi çapkınlık mı sandın ebe adam...ah ah...

Hiç yorum yok: