21.8.09

Pema


Yaklasik 10 ay önce tanıştım kendisi ile. Bana öğrettiği şeylerin ne kadar değerli olduğunu anlatabilmek için yapabileceğim tekşey onu buraya taşımak. Herkese ve herkese Pema ile tanışmalarını öneriyorum. Ondan alacağınız şeyler için doğru bir zaman elbette vardır, bugün değildir ama yarındır belki de...Aklınızın bir köşesine koyun...Kendi deyimi ile "When the going gets rough"...ondan öğrenecekleriniz olacaktır.
Kitaplarını da okudum ama en çok da audio kitaplarını dinledim. Mutlaka tavsiye ederim. Pemanin en büyük başarısı analitik düşünceye sıkışıp kalmış biz batılılara hitap ederek konuşabilmesi..çünkü kendisi de bir batılı...
Kısaca özetlemek için:
- ondan meditasyonu öğrendim
- ondan sulugözlü olmamın aslında kalbimdeki pırıltının bir belirtisi olduğunu öğrendim ve umutlandım
- ondan kabul etmeyi ve kabul ederek ilerlemeyi öğrendim
- ondan düşüncelerimizin sadece düşünceler olduğunu öğrendim
- ...
Dedim ya ben hazırdım ve onun verdiklerini aldım...Kendisine teşekkür ederim.

Pema hakkında daha fazla bilgi için buraya

Hiç yorum yok: