11.8.09

Persembe Gunu

Persembe gunu bir diyetisyene gidiyorum...Nihayet ve hayatimda ilk defa...Bundan önceki diyetlerimi hep kendim uydurmuştum. En çok Atkinson atmasında başarılı olmuştum ve bütün doğum kilolarımı vermiştim. ve fekat ve emma velaqin sonra geri aldım o güzelim kilolarımın hepücüğünü...iş yerinden bir arkaşımla beraber gideceğimiz için belkim birbirimizi gaza getiririz diye düşünüyor ve tabii ki umuyorum.
Tabii bir diğer güzel hedefimiz de sayın seyirciler sigarayı bırakmak. Bugün audible.com'dan üç adet quit smoking kitabı indirdim. ipodumu şirkette bıraktığım için henüz dinlemeye başlayamadım. Fekat yarın ilk iş onları güzel mavi ipod'uma indirip dinleyeceğim. Bir sürü hipnozlu bıraktırma kitapları var ama ben hipnozu tercih etmedim...bilmem ki biraz ıııımmmm nasıl desem güven vermiyor bana...o kadar araştırmış olmama rağmen...
Hem diyet hem sigarayı bırakmak sonra da aikido...:) Hadi hayirlisi...indisin dediği gibi sağ ayakla bismillah...

2 yorum:

Aicha! dedi ki...

İnşaallah en kısa sürede istediğin şeylere ulaşırsın. Önemli olan inanmak. Allah kolaylık versin :D

FUNdy dedi ki...

Doğru diyosun...iyi dileklerin icin tesekkurler Aicha.