9.9.09

Ağyar Duymasın Diye...

Kafamda bazı resimler var...birkaç söz ve birkaç da hareket var...Bunlar bir insana ait...Bu insan hakkında başka hiçbirşey yok...hiçbirşey...ama o da ne...ben bu görüntüye aşığım arkadaş...Nasıl birşeydir bu? Yatıyorum o, kalkıyorum o...Aşk dediğin ne biliyim biraz daha derin bişey değil midir? Hani onun yürüyüşünü günlerce izlersin, gözlerini yakalamaya çalışırsın...sözlerini beynine kazımışsındır zaten falan...ya da en azından uzunca bir süre konuşmuşluğun vardır....Yo bu öyle bişey değil...sadece birkaç şey var ona ait...ama o bi'kaç şey beni aşık etti yahu...Neyse geçer geçer diyoruz ve sözlerimizi beynimizin LP bölümünde tam da bu anda çalmakta olan şu güzel TSM şarkısı ile sonlandırıyoruz:

Söyleyemem derdimi kimseye, dermân olmasın diye
İnleyen şu kalbimin sesini ağyâr duymasın diye
Sakladım gözyaşımı vefâsız o yâr görmesin diye
İnleyen şu kalbimin sesini ağyâr duymasın diye

Bir başka Saz Eserleri programında görüşmek üzere sevgili dinleyenler...Esen kalın...:)

Hiç yorum yok: