8.9.09

Don't change your hair for me...

...Not if you care for me...

şimdi arkadaşlar My Funny Valentine şarkısını bilirsiniz...Babes in Arms müzikalinde yer almış bir şarkıdır ama ondan sonra bir jazz klasiği haline gelmiştir ve hemen hemen her sanatçının bir albümünde illa ki yer almıştır...Ne biliim Barbara Streisand de söylemiştir, Elvis Castello da söylemiştir...hatta Van Morrison bilem söylemiştir...iyi tamam hepsinin ağzına sağlık da...şimdi söyleyin bana bu şarkıyı Chet Baker'dan daha iyi yorumlayan olabilir mi? No no...Olamaz...O güzel sesi ile Chet Baker'dan her dinlediğimde hadi bir daha diyip tekrar tekrar dinliyorum. Vardir di mi herkesin bir şarkının en sevdiği yorumu? Eskiden acımasızdım bu konularda... bir yoruma takılır kalırdım ve başkasını dinlediğim zamanlarda amma saçmalamış...iiiiigh iiivrenç derdim -immm bu biraz da müzik dağarcığımı klasik müzikle genişletmeye başlamış olmaktan kaynaklanmış olabilir ve fekat konunun bu yazıyla alakası yoktur- ama şimdi her yorum benim için farklı bir tat oluyor...Tabii ki ama neymiş: Chet Baker My Funny Valentine hariç!!!

Hiç yorum yok: