15.9.09

Oğlumla rakamlar üzerine bir sohbet

- Anneee, 13 büyük mü?
-iiiimm, nasıl yani annecim?
-Yani anne 13 büyük bir rakam mı?
Hah tamam şimdi anladım yavrum...Gülümseme
-Şimdi annişkom, 13 12'den büyük ama mesela 14'ten küçük...
-Ha küçük ha anladım anne... Küçüüüük...
kısa bi ara, gözler yana devriliyor, sonra çok büyük merakla gözler gene kalkıyor ve
-Peki anne..?
Şimdi ne geliyor bakalım? Gülümseme...
-Söyle bebeğim...
-Peki anne 12 kaçtan büyük?
:)
Bayılıyorum onun bu merak dolu dünyasına...

3 yorum:

nalan dedi ki...

dinlemeye doyamıyor insan. yaramazlıkları bile ayrı keyif. arkadaşımın oğlu bir gün evin koridorunda resim yapmış ama ne yapmak :) silmeyle falan geçmez.
nasıl hoşumuza gitti anlatamam. tabi küçük beye bir iki olmaz,yapılmaz falan dedik. o odasına çekilip oynamaya dalınca da patlattık kahkahayı.
o kadar masumlar ki, böyle şeyler için kırmak gelmiyor insanın içinden. hep sorsunlar, merak etsinler onlar...

FUNdy dedi ki...

Nalan gercekten de silinmekle falan geçmez...silsen bile kolun kopuyor zaten..:) Ben en sonunda kendi odasının duvarlarını dilediği gibi boyamasına izin verdim...:)

nalan dedi ki...

Oh en güzeli :)
O minik elleri severler !