10.11.09

Ay menim başak gızıııım

Ay menim arzu gızım türküsünü kendim için şu şekilde değiştiriyorum....

Ay menim başak gızım,
Ay menim başak gızııım, başak gızıııım
Ömrümün yazı gızım
Sevinci nazı gızım, başak gızııım....

Yani gerçekten başak kızı bu kadar mı olursun yahu...

Hayal kuruyorum fakat farkediyorum ki kurduğum hayal gerçeğin sadece birkaç milim uzaklıktaki bir uzantısı..Yani gene de mutlu oluyorum kurduğum hayallerle bunu itiraf etmeliyim..
Hem de pekçok...Fakat dönüp bakınca yahu diyorum e be güzel evladım bu kadar beyin gücü harcadın...nöronları oradan buraya yolladın bari biraz uçuk bişeyler olsaydı de mi?

Yooook...Asla ve de kat'a olamaz böyle bişi...hayallerimiz bile gerçekle bağlantılı olmalıdır arkadaşlar :) Zira Başak kızının kökleri toprağın taaaaaa derinlerindedir...Ayakları her daim yere basmalıdır....Ay menim başak gızıııımmm....

Hiç yorum yok: