13.11.09

Oğlumla Sohbet Sırasında- 10 Kasım Akşamı

- o dolma sarayında anne...
- ne sarayı yavrum.., anlayamadım...?
- hani herkes ağlamış ya...gözlerini kapamış ya hani...

Annem ben sana kıyamam yavrum...Yahu şu meşhur saat 9'u beş geçe şiiri bu...Tabii ben de hatırlıyorum çocukken nasıl bir üzüntüyle okurdum bu şiiri...Bir çaresizlik var şiirde...Daha güzel şiirler yazamazlar mı çocuklar için...yani 30 senede di mi? Daha parlak sözleri olan...? Anlamıyor ki çocuk bak işte -dolma sarayı diyor...Tabii Tiboti komodo canavarına da komposto canavarı diyo da... yani...Bence daha pırıltılı daha neşeli şeyler olmalı....

Ay bi de kendimden hatırladım şimdi... sanırım istiklal marşının sözlerini anlamlı bir bütün olarak söyleyebildiğim yaş 18 falandı....!!!! Marştaki o kelime bölünmeleri var ya...bitirmişti beni yani resmen...

Hiç yorum yok: