24.5.10

13 yaşındayken

Bize soracak olsaydın sana böyle bakar kalırdık be Jordan...

Ben hep söyle hesaplarım: 7 yaş ilkokul başlangıcı, üstüne beş ekle ilkokul bitti, oldu mu sana 12? Haa demek ki ben 13 yaşındayken hazırlık sınıfını bitirmek üzereymişim. Siz de ilkokul terk değilseniz büyük olasılıkla o civarlarda birşeylerle uğraşıyordunuz. Poğaça, istiklal marşı, aman ingilizce öğreneyim ya da aaa bu çocuğun sesi yazdan kışa amma da kalınlaşmış şaşkınlıkları falan...

Ya siz uyuyun işte böyle...Millet n'apıyor 13 yaşında? Everest dağına tırmanıyor. Heeeyyy arkadaşlar, şaka değil ya...Basbayağı işte Jordan Romero dağ, tepe, base camp falan derken Everestin tepesine çıkıyor. Okuldaki koridorun duvarlarında, 7 kıtadaki en yüksek dağların gösterildiği resimden etkilenip, "çıkacam abi ben bunların tepesine" diyor. Hadi tamam o diyor da babası ve babasının kız arkadaşı da "e hadi bari biz de" deyip, onunla beraber çıkıyorlar tepe bayır.

Ben anlamam arkadaş!!

Benim yeğenim var 13 yaşında. "Bak Hala, kızlar eletro-gitar çalanlara geliyor, ben bu yaz elektro gitar kursuna başlayacağım" diyor bana.
A be güzelim Romero, sen de böyle kurslar falan isteseydin be kuzum. Kızlar gelmez öyle o yaşta dağ tırmananlara, ciddi söylüyorum bak. Bir basket atsan ya da ne biliim Lady Gaga müziğinde dans etsen be Romero'm. Büyük hedefler koymaları için teşvik ediyormuşsun arkadaşlarını yayınladığın mesajlarda. Ben sana söyliyeyim bak, onların koyacağı en büyük hedef, yaz tatili için 3 yerine beş kızla çıkıp, babalarının arabalarını afırmaktır, güzel evladım. Sen n'etcen öyle?

Neyse Romero'm; ben seni sevdim. Yollarının açık olmasını ve her zaman hayallerini seninle beraber kucaklayacak insanları bulmanı diliyorum.

Sana da vatandaşın Mason Jennings'ten bir şarkı yolluyorum. Özlemişsindir o havaları şimdi sen. Soğuk soğuk dağların tepesinde, viy viy viiiiiiy :)


Mason Jennings-Living in the moment

Hiç yorum yok: