7.6.10

işiniz mi yok ya...


Tabii kadın ne yapsın dı?
"Oscarı aldım, Oscarımdan çok, kocamın beni nasıl aldattığı konuşuldu. Şimdi bu ödülümü de bu şekilde heba edeceklerdir o halde ben de gündemi değiştireyim" dedi. yalancıktan öpüvereyim şu ödül veren hatunu, hımmm dudakları da güzelmiş... dedi...

Ben bu eğlence sektörünü anlamıyorum. Gerçekten biz mi bu kadar tüketiyoruz da onlar da tükenmemek için mi bunları yapıyorlar...?

Bi de biz kendi medyamıza laf ediyoruz ya "her yerde kadın resimleri...haberler iğrenç; bir öpüşmüşler haber olmuş" falan diye...e şimdi MTV ödüllerine bakıyorum..Kim öpüşmüşse haber olmuş dış basınımızda.

Ey güzelim ya, Cole Porter ne güzel söylemiş, şu sözlere bakın...Hayvanat bahçesindeki maymunlar, kayaların üstündeki sürüngenler, ne billiiiiim deniz anaları bilem yapıyor demiş...

Cold Cape Cod clams, 'gainst their wish, do it
Even lazy jellyfish do it
Let's do it, let's fall in love

I've heard that lizards and frogs do it
Layin' on a rock
They say that roosters do it
With a doodle and cock

The chimpanzees in the zoos do it,
Some courageous kangaroos do it
Let's do it, let's fall in love

I'm sure sometimes on the sly you do it
Maybe even you and I might do it
Let's do it, let's fall in love

Yani herkeşler yapıyor kardeşim, neden bunu bir haber malzemesi olarak satın alıyoruz? Niden yaaa, niden? :)

KJ McElrath - Let's Do It (Let's Fall In Love) .mp3
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: