1.6.10

Tatil Planingenzi bitte....


O rüzgar senin, bu sörf benim, bu yaz şöööööööyle bir güzel uçuşturayım yelkenleri diyorum. Biraz ders alırım eskileri hatırlarım. Sonra da free style takılırım.

Not 1: Bu arada haftasonunda dağ tepesinde bir yerde, taş devrinden günümüze kalan en ata yadigarı yemeğimiz olan mangal keyfi yapmaya gittik. Orada düşündüm ki dağların, ağaçların içinde sular şırı şırıl ve serin serin akarken sıcakları savuşturmak pek keyifli. Neden insanımız hep deniz kenarında tatil yapmak ister? Oysa ne güzeldir dağlar, şelaleler, efil efil esen yaylalar. Keşke dedim böyle yerlerde yaz okulu cinsi şeyler olsa da oğlum da böyle serinlik yerlerde tatil yapabilse...E böyle deyince tatilin bir haftasını da yayla tarzı bir yerde geçirmeye karar verdim. Benim bıdıcan zaten seviyor tepelere tırmanmayı, derelere taş atmayı...Ne güzel ne keyifli olur :)

Not 2: Hayır, fotodaki ben değilim. O kız bilmiyo surf işini, tutuşundan belli. Ben biliyom. :)

Hiç yorum yok: