24.9.10

Ada ve ilk ask

Bugun is dolayisiyla Heybeliadadayim. Yanlis hatirlamiyorsam Burgaz ve Buyukadaya giderken iskele durmalari haric buraya ilk gelisim. Is icin bile gelmis olsaniz ortamin romantiklikliginin farkinda olmamaniz mumkun diil. Bu arada ben ne kadar romantik diye dusunurken, is arkadasim ne kadar depresif diil mi?dedi... Acaba romantik ve depresif ayni seyler mi ya da ikisi de ayni ortamlardan besleniyo?! Benim yazinin gidisatina bakarsaniz " probably yes" diyebilirsiniz :) neyse ada gercekten coooook romantik, insanlarin agir cekimde ve acelesi olmadan hareket ettigi bi yer. Buraya tekrar gelmek lazim.

Simdi size bi soru: herkes ilk askini hatirlar ama acaba siz kimin ilk askiydiniz bunu bilir misiniz? Ne garip di mi? Ilk askimi bilirim ama ben kimin/kimlerin ilk aski olmusum acaba diye dusundunuz mu hic? Tavsiyem gecmise soyle bi bakip dusunmeniz... Hatirlamaya calismaniz...!ben taaaa gecen gunlerde bi gun duyana kadar bunu hiiiic dusunmemistim... ilk ask kavramimi kendi ilk askim ve ona kavusamamis olmanin garip buruklugu ve fakat gene de ilk askimin yuregimi pir pir ettiren heyecani ile o kadar bagdastirmistim ki benim de aslinda birilerinin ilk aski olabilecegimi hic dusunememistim. :))) size sunu soylemeliyim.. bunu duymak ve bilmek harika bisi... Vay be ben var ya ben duygusu yasatiyo insana...:))) cok bencilce evet ama zaten ilk ask acisi cekmisseniz boyle bi bencilligi yasamak da hakkiniz/hakkimiz olmali...

Hadi biraz dusunun...

Hiç yorum yok: