26.10.10

Yıldızları sayarken...

abooooovvv...bi düştüm ki sayın seyirciler...ne düşüş...havada adeta parende atıp, değerli çin kasesi bölgemi korumak üzere, eh dirsek o kadar da değerli değil düşüncesiyle, sol dirseğim üzerine çivileme bir atlayış gerçekleştirdim. Elimdeki çanta havalandıktan sonra uygun yer olarak kafamı seçerken, cola kutusu bir uzay mekiğine dönüşmeyi ve patlayıp içindekileri etrafa püskürtmeyi tercih etmişti. Sigara tablam ise, neyse ki ona bişey olmadı, sakin bir edayla döndü döndü döndü ve tıngırdayarak yere kapaklandı. İçinden bir sigara halime acıyarak ayaklandı ve nafile bir şekilde etrafta çakmak aranmaktaydı o sırada.:)

Valla da talla da fena bir düşüştü bu. Ben ki genelde kendim de başkası da düşünce gülerim, bu sefer şok içerisindeydim. Tüm sabah karizmam yerlerdeydi sayın seyirciler.

Dirseğim bir eczacı müdahelesi ile beni bir iki saat idare etti. Şimdikkkk, kolum bir kova buzda istirahat etmekte.

Ya düşme deyince şu feysbukta dönüp duran bi video vardı...Manken kızcağız bir düşüyodu ki...aman aman...aşagidaki linkten seyredebilirsiniz.

http://www.youtube.com/watch?v=lcZVZnMcZlY

Hadi güzel günlerimiz olsun.

2 yorum:

Biraz dedi ki...

cok gecmis olsun!!!!!!!
dusmek cok fena oluyor...2-3 sene onceki bir kis garajda yururken su birikintisi sandigim donmus buz bolgesine meraktan bastim...(evet kendim kasindim) ve oyle bir ucus ile havalandim ki cantam bir yere ben bir yere COTANK diye tam da kasenin uzerine oturuverdim...aninda kalktim dustugum yerden arabaya girdim orada acimin gecmesini bekledim...fazla merak iyi degil...ama dusme oncesinde nasil da karizmatik filan yuruyordum hepsi eridi gitti aninda:)

Cok gecmis olsun tekrar!

FUNdy dedi ki...

Biraz-
Sağolasın. Valla fena düştüm. :)Tabii karizma tamiri olmaz biçimde siliniyor o anda :) Her ne kadar yok bi şi canım falan yapsan da koca kadın/adam bir anda can derdine düşmüş surat ifadesi ve dört bi yana savrulma telaşındaki vücut parçalarıyla :) komik gözüküyoruz...:)