1.11.10

Artik ben de


Ha ha ha...Bunca zaman akıntıya ters kürek çekerek Lost ve MadMen izlemediydim. Ama heyhat nereye kadar olacaktı bu gidiş...? Nihayet bu uzun hafta sonunda her ikisinin de birinci sezonlarını televizyon karşısına zamklanma suretiyle bitirebildim. Biraz bağımlılık mı yaratıyor ne? Lost'un sonunun hayal kırıklığı yaratmış olduğunu bilmekle beraber bugüne kadar sonu nedir diye okumadığım için devam edebiliyorum izlemeye. Ayrica hem Jack olsun hem Sawyer olsun seyredilesi bir dizi çıkartıyorlar elbette :) Fakat o Sawyerin saçları ne öyle ya , kedi tüyü gibi...:) Madmen'deki Don Draper da karizma mı karizma...Ama çok maço yahu...

Gördüğünüz gibi henüz dizilerdeki tiplerini analiz etmekle meşgulum, konular beni pek bağlamıyor :) Fakat şunu söyleyebilirim ki hiç birisi Dr. House'un eline su dökemez.

Bu arada inatla eve Digiturk bağlatmıyorum. Zira bu dizi bağımlılığı pek de iyi bir şey değil nihayetinde.

Hadi herkese iyi haftalar diliyorum.

Hiç yorum yok: