22.11.10

Make your own kind of music :)

Bir bayram daha geçti sevgili seyirciler. Bu sefer sıcak iklimde, denizden seyrettim etrafımda olup bitenleri. Gerçekten... Antalyada hava sürekli 26 derece dolaylarındaydı ve deniz de mükemmeldi. Hımmm bugün ısıtmalı havuza mı girsem yoksa denize mi ekseninde dolaşan bir karar verme döngüm vardı.

vay be... hayat oralarda yaşayanlar için gerçekten farklı. Düşünsene kasım ayında haftasonu çoluk çombak denize girebiliyorsun. Gerçek bir keyif adamı oluyorsun aslında. İstanbulun bize sundukları ve bizim ondan almayı tercih ettiklerimizle bir sahil şehrinin sundukları gerçekten farklı. Yok, öyle aman gideyim Antalyaya, Bodruma yerleşeyim diyenlerden değilim, ben şehir insanıyım. Sadece hayatın farklı yerlerde nasıl da farklı cereyan ettiğini görmek enteresan.

Kısa günlerin karı, bazı konularda aklımı başıma aldım:

1. Pilatese başlıyorum,

2. Bir çalgı-çengi öğreniyorum. eskiden klasik gitar çalar idim. Hocam bana "sen beni geçeceksin bu gidişle" derdi ama bilmezdi ki bir maymun iştahlı var karşısında...Neyse eğer haklıydıysa o yetenek bakidir deyip, gitara geri dönüyorum.

3. Pazar günleri Belgrad Ormanı yürüyüşlerini standart hale getiriyorum.

Sizlerinde de sevgi ve sağlıkla kalmanızı diliyorum.
ve diyorum ki make your own kind of music....:) Bu şarkı da hepinize hediye olsun...Lütfen dinlemek için linki takip edin. Hanginiz bu şarkının nerede çaldığını biliyor?



Hiç yorum yok: