9.2.11

ne var ne yok...

Bir bakalım ne var ne yok:

1. Havada güneş var, zaten bu sabah beatles'dan Here comes the sun dinledim.
2. Bu sene çok sert geçecek kış dediler, hiç kar görmedik.
3. Kar görmek için uludağ vs. yerlere gitmek hem zaman hem de maddi açıdan çok maliyetli. fakat seneye Toby kayağa başlasa iyi olur deyip, Şubat tatilinde izin alacağım ve sanırsam Isparta'ya gideceğim. Oralarda tanıdıklar var.
4. Farkettim ki havadan sudan kouşuyorum :)
5. Semiha Berksoy vakfinda Tiyatro Atölyesi ya da Flüt kursu arasında seçim yapma aşamasındayım. Seçimimi kurs zamanlarına göre yapacağım. Her halukarda, nefis ötesi bir aktivite beni bekliyor. Semiha Berksoy vakfının kurslarina mutlaka goz atın derim.
6. Bu arada Surname 2010 adlı oyuna henüz gitmediyseniz, mutlaka tavsiye ederim. Görsel bir şölen izlyeceksiniz, kaçırmayın. Bir de geçenlerde Çevre Tiyatrosunda, nam-ı diğer Semaver Kumpanya'da Titus Andronicus isimli bir oyun seyrettim. Çok komik bir Sheakespeare uyarlaması..yani aslında içerik komik değil de uyarlama şekli komik.

Himmmmm başka başka....?

Sevgi, saygı, birlik beraberlik...

1 yorum:

Alp Şehiç dedi ki...

Hımmm...havada güneş falan yok, ben de Slayer'dan Here Comes The Pain'i dinledim, ne tesadüf ;-)...