30.5.11

İş Geyiği

"işinizi sevin, yaptığınız işten keyif almalısınız" bla bla bla...ne çok var di mi böyle sözler? Çokluğunu bırakın, bir endüstri döner üstünde...Yaptığınız işi sevmek için neler yapmalısınız isimli kişisel gelişim kitapları, bu konuda danışmanlık veren yaşam koçları vb.

İş sonuçta gelip gerçekten neye dayanıyor bilmiyorum. Bazı insanlar hayallerindeki işi buluveriyorlar. Bazıları da kader üzerinde çok fazla oynaşmayı sevmeyen halleri dolayısıyla bir işten emekli oluyorlar. Sonra dır dır dır bütün hayatları boyunca söyleniyorlar: 'Bu işi sevmiyorum', 'neden yapıyorum bilmiyorum', 'yarın istifa ediyorum artık', 'abi adam bak tiyatroyla uğraşıyor, müzik aypıyor para kazanıyor, biz burada ofiste ömür tüketiyoruz'...Eminim sizin de bir repliğiniz vardır, duyduğunuz ya da bizzat söylediğiniz...

Neyse bugünkü gözlemler ve özlemler bundan ibaret arkadaşlarım.
Sevgi, saygı, birlik, beraberlik bizimle olsun.
Yipppa

Buyrun bir de güzel bir Pazartesi akşamı şarkısı...

Oh Land- Sun of a gun

Hiç yorum yok: