16.6.11

Afyon mu Japonya mı?





Annem ne zamandır kaplıcaya gitmek istiyor. Dedim ki anneciğim seni Jigokudani kaplıcasina götüreyim. O da dedi ki" yok yavrum ben Afyona gitsem yeter bana, senin o dediğin nerede Bolu taraflarında mı?" "Hiç duymadıydım adını..." :)

Ehehehehe...Ya bakar mısınız şu maymunların ve doğanın güzelliğine. Bugüne kadar tanışmadıysanız tanıştırayım sizi: Bunlar Japon Makak Maymunları ve burası da Japonyanın kuzeyindeki Nagano bölgesinde Jigokudani Kaplıcası. Aslında milli park ve maymun yaşam alanı. Kışlar çok sert geçtiği için, bölgedeki maymunlar gündüzleri sıcak suya girerek keyif yapıyorlar, akşamları ise ormana geri dönüyorlarmış. Ben bu maymunların keyiften dört köşe olmuş görüntülerine bayılıyorum.

Yok ben maymun değilim, otelde kalır oradaki kaplıcadan faydalanırım diyorsanız da, o zaman şuracığa tıklıyorsunuz.

Nereden mi çıktı? Bir arkadaşım yıllık izninde Japonyaya gidiyormuş. İstediğiniz bir şey var mı diye sorunca, maymunlara uğra ve benden de selam söyle dedim de oradan çıktı işte.
:)

1 yorum:

Biraz dedi ki...

yaziyla alakasiz yorum, :)
gecen gun bi email atmistim sana , merak ettim ulasti mi? Yoksa gelmedi mi hic?