6.9.11

N'aber?

hey..ne zamandir gorusmuyoruz. Nasılsınız hepiniz?

Ya baksanıza siz de sinir olur musunuz? Hani böyle şarkı sözü soylemeden ki söyleyemez zira ağzı kapalıdır, bir şeyler mırıldananlar insanlar vardır. Aslında ona mırıldanmak denmez homurdanmak denir ya neyse...İşte o insanoğluyla benim çok alıp veremediği var bak valla. Ses bir kere her zamankinden daha güçlü yayılıyor ve çok rahatsız edici oluyor. Ya ben senin o yanık ezgine bu şekilde eşlik etmek istemiyorummmmmm.....

Aaa baksanıza bu arada www.terkokuyorsun.com diye bir site var. Giriyorsun, ter kokan kişinin e-mail adresini yazıyorsun ve ona mesaj gidiyor. Ay ne kadar acımasız di mi? Çok fena bi şey ya...ben yapamam hayatta öyle bi şey. Yazık ya.

Hadi öpüyorum sizi.
Daima sevgi ve sağlıcakla kalın.
Ha bu arada bu ay benim için kutlu doğum ayı :) ehü ehü...:) Çok severim doğum günlerimi. Ay o günlerde bi şımarırım, bi şımarırım. :)

Hiç yorum yok: