17.10.11

Maria Antoinette'in erkek versiyonu burada, Kasımpaşada

Çooook soğuk di mi? Ben donuyorum ya! Şikayet ediyor muyum, ehmmmmm, iki önceki postta söylediklerimi düşünerek edemiyorum:) Ama bakın ben bu kadar soğuktan bahsetmiyorum. Yağmur hoş, romantik ama kar soğuğu hiç de romantik değil. Aksine insanı silkelenerek kendine getirtiyor.

Neyse neyse...Bakalım ne var ne yok?

Benim için yapilan vergi artırımlarına RTEnin yaptığı şuursuz açıklama haftanın olayidir. Sigara içmeyiver, içkiyi azalt, eh Fiata bin, VW'a bin, Porscheye binme. Hangi babayiğit iş adami şikayet edebilir RTEyi merak ediyorum. Mesela Nissan, Toyota? Ya da hangi tüketici dava açabilir; tüketiciyi yönlendirici şekilde beyanlar veriyor diye? Son tüketiciyi bilmem ama iş dünyası hiç bir şey yapamaz. Bakınız boşuna isyan etmiyor Occupy Wall Streetçiler. Politika ile para kaynakları arasindaki bağ devam ettiği sürece temiz siyaset ya da temiz ekonomiden bahsedilemez diyorlar. Eh doğru söze ne denir?

Ama bakın iş adamları da yatırımlarınin karşılığını, başbakanın ağzından direkt reklam alarak kazanmıs oluyorlar. Yiğidin hakkı yğide şimdi. Boşuna NTVnin içi boşalmadı. Boşuna Koç barış imzalamadı bu hukumetle. Hepsi de kara yağız delikanlı uslubuyla reklam yapan Sayın başbakanımız sayesinde hedef kitlelerine ne güzel de ulaştılar...!,,Porscheciler için üzgünüm. Başbakanımız halkimıza, çok şikayet ediyorsan Porscheye binmezsin dedi. Belki Porscheleri satıp VW alırlar? Şimdi 2. eli bile düşmüştür Porschenin artık. Telefon konusunda marka vermedigine göre reklam anlaşmalarındaki pürüzler henüz giderilemedi. Sanırım. Ya da canım o kadar da değil telefonla da konuşuverin yoksa biz bu OTVden para kazanamayız demek istedi,
Marie antoinette'in Kasımpaşa versiyonu da böyle oluyormus demek ki!

Hiç yorum yok: