3.10.11

Neler olup bitiyor

Evet efendim, şehrimize Lamb geldi. İyi ki de geldi. Pek güzel bir konser oldu. Eski, yeni bütün şarkılarını çaldılar ki bence ziyadesiyle güzel şarkılardı. Lou Rhodes cok güzel bir kadın. Ayrıca ben şarkı sözü üstadı. Ben bir şarkı sözü saplantılısı olduğum için kendisinin şarkı sözlerine bayılıyorum.

Andy Barlow ise bildiğiniz hiperaktif, kaçık, yetenek küpü bir adam. Bütün konser boyunca hoplayıp, zıplayıp durdu :) Ben nedense onun davul çaldığı şarkıları daha çok seviyorum.

Fakat be yahu güzel Salon İKSV seyircisi...Hiç mi sanatçıya, müziğe, çevrenize ve hepsinden öte kendinize saygınız yok yahu...Sürekli sürekli konuşulmaz ki bir konserde...Sürekli ama...Kadın tam yoğunlaşmış, şarkı söylüyor arkadan bir uğultu.

Ayrıca bi son sözüm de İKSV Salon yönetimine. O küçücük ortam da millet tepen ayaklarını sarkıtıp oturmuyor mu hasta oluyorum. Bir kere sürekli sallanıp duran ayaklar sinir bozuyor ve ayrıca kafama milletin çamurlarını yemek zorunda mıyım? Hiç sanmıyorum.
İşte böyleyken böyle.




Hiç yorum yok: