16.11.11

En guzel Salon İKSV konseri

Arkadaslar bir John Grant konseri izledim ki 1 saat boyunca mıhlanıp kaldım oturduğum yerde. Karar verdim: Bu sene yılbaşı için en sevdiklerime John Grant CDsi alacağım. Herkes dinlemeli. Dinleyin mutlaka. Queen of Denmark albümünde her şarkının sizi sarım sarım sarmalayıp, soğuk kış gününde üstünüze yün bir kazak gibi oturduğunu ve içinizi ısıttığını göreceksiniz. Bakın en yakın arkadaşı Christine için yazdığı şu şarkının sözlerinin güzelliğine:

I think that you must be from outer space
Maybe from somewhere beyond the stars
I think you must be extraterrestrial
Cause you can open up the heavens for me
With just one smile, just one smile, just one smile

What is that sound coming out of your mouth
Cause I've never heard anything like that before
It sounds like a language from another galaxy
I wanna thank you cause you opened the door

ipadden buraya müzik koyamıyorum, sonra ayrıca eklerim. Marz'ı da dinlemeyi unutmayın sakın ha!

Öptüm
Bye

Hiç yorum yok: