24.12.11

Baykuş

Biliyor musunuz ki ben baykuştan acayip çok korkarım. Baykuş gözüne bakmanın uğursuzluk getireceğine inanırım. ( Yazar burada utanç içinde gözlerini kaçırmakta ve koşarak uzaklaşmaktadır ve bir yandan da ne yapayım engel olamıyorum diye kendisini affetmeye çalışmaktadır. :)) oğluma hamileyken Güney Afrikaya gitmiştik. Pilanesberg yakınlarında kaldığımız pansiyon nefis bir ormanlık yoldaydı. Fakat gelin görün ki oralarda baykuş bizim buradaki güvercinler kadar çok. Bi akşam geç vakit dönerken a baykuşlara bak dedi Rifat ve ben o andan itibaren kafamı asla kaldırmadım, yaklaşık 5 kmlik yol boyunca gözlerim kapalı olarak " tamam mı, bitti mi, sakın şaka yapma" dedim durdum. Kalbim çıkacak gibiydi resmen. Olur da göz göze gelirsem, feci bir şey olacak gibi geliyordu ve kaldı ki ben hamileyim!!!! Aman Allahım!!! Böyle saçma bi şey ama engel olamıyorum. :) öte yandan baykuşun bin bir türlü baykuş akseuarı kullanırım. Küpe, yaka iğnesi, biblo vb. Zira aslında çok sevimli bi hayvan. Ama ne demiştim engel olamıyorum ben :)
Okan'ın baykuşu var, pek sevimli de oradan geldi aklıma.

2 yorum:

Dönis dedi ki...

Hee hee! Ben de Cumartesi günü itibariyle Baykuş biblosu koleksiyonu yapmaya karar verdim hatta dün ilkini de annemden aldım. Korkma korkma, çok kuzular :)

FUNdy dedi ki...

Dönis-
Annen soyledi bugun :) Ben de dedim ki kesin bana inat yapiyor :) Yok biblo olarak gercekten cok kuzular, bi sey demiyorum. Aaaa dur sana ben de bir baykus eseri yapayim, biliyosun bugunlerde cok becerikliyiz annenle.