6.12.11

Fasıl :)

Of sormayın sevgili blogcanlarım. Bugün bi kıronaz modundaydım ki o kadar olur yani. Sabahtan beri aklımda "tadı yok sensiz gecen, ne baharın ne yazın" şarkısı dilime pelensenk olmuş vaziyette dolandım durdum. Hatta akşam yemeğinde bu şarkı yüzünden/sayesinde fasıl havası bile yaptık kuzenim ve babaannemizle :) Bununla başlayıp, bu akşam bütün meyhaneleri dolaştımla devam ettik. İstek parçalar da çaldım: demek ki senin için aşk değil yalan imiş, yalniız benim için bak yeşil yeşil gibi şarkılar vardı. Yalnız ben sonunda Baba Zula Bülbül olsam varsam yanına ve Ezgi'nin Günlüğü Gemi çalınca fasıl havasını bozmuş oldum :) Olsun hiç duymamışlardı, böylece tanış oldular. Hadi size de çalamadığım ama aklımda kalan Ezginin Gunlugu sarkısıyla veda edeyim. En iyi versiyon diil ama idare edelim. Ha bi de unutmadan Sezen Aksu da müthiş yorumlar bu şarkıyı.
Sevgiyle kalın e mi? :)


Ezginin Günlüğü -Sigaramın Dumanına..... ile maniaq_boy

Hiç yorum yok: