19.3.12

Öylecenek

Aman allahım, taaaaa geçen sene şubat ayında kar yagarken bir blog yazmıştım. İsmi de kalp ve kar idi. O anda aklımdan geçen sözleri de şiir gibi yazdıydım. Bi de gorselim vardı. Yareppim meger millet olarak ne meralıymışız kalp ve kar sözcüklerine ve ilgili resimlere. Benim istatistiklerde hergün neredeyse 15 kişi google'da kalp ve kar arayarak benim siteye düşüyor. Büyük olasılıkla gorseli alıp, ortadan kayboluyor. E bi dursaydınız, karpuz keserdik, bi okusaydınız de mi? Bugünlerde Turkçe sözlü müzik dinliyorum. İşte bi redd'di, bi Biz'di, bi özge Fışkındı...Hepsi de gayet başarılı. Çok tavsiye. Hala daha çok yolumuz var ama gene de aradıkları şeyler doğru. Para kaygısı olmadan yapılabilse ve gerçekten indie kalabilseler keşke... Hepinizi tüm kalbi duygularımla selamlar, muhabbetle kucaklarım. İmza RTE

Hiç yorum yok: