4.4.12

"Sevgili" Kitap

Bir okuyucu için başucunda sırasını beklemekte olan bir kitap varken, elindeki kitabı bitirmek büyük bir keyiftir sayın seyirciler. Tamam bi yandan bitmesini istemezsiniz ama bir yandan da hadi yenisini istiyorum hissi vardır. Bazen elinizdeki o kitap uzar uzar, adeta elinize yapışır. Başucunuzdaki kitap ise tüm çekiciliği ile sizi beklemektedir. Aslında tam aksine beklemek değil de 'canın isterse güzelim, sen okumazsan başkaları okur ve sayfalar senden önce bir başkasına keyif verir, karar senin' diyerek gitmeye kararlı bir sevgiliye döner. Artık geriye dönülmez bir yola girmişsinizdir. Baçucunuzdaki kitap ilk sizin olmalıdır!

Nihayet elimde gerçek anlamda sakıza dönmüş olan kitabımı bitirdim ve artık bir başkasının kollarına atlamak üzere olan yeni sevgilimi kıl payıyla yakalayıp yatağa attım sayın seyirciler :) Hadi bana iyi eğlenceler.

İşte biri giden sevgilime, biri de yeni sevgilime adanmış iki şarkı. Birisi kristal berrraklığındaki sesiyle, Ane Brun (kendisi geçtiğimiz günler de Türkiyeye de geldi.) bir Arcade Fire şarkısı yorumlarken. Diğeri de Rufus Wainwright'in yepyeni şarkısı. Wainwright'ın videosundaki Helena Bonham Carter performansı da kaçırılmamalı.

İkisi de birbirinden kıymetli.

Son olarak Win Butler'in kayan gözleri ve bana göre zaman zaman Roger Waters'i çağrıştıran sesiyle Arcade Fire şarkısının orijinal versiyonunu da dinlemenizi öneririm.

Demek ki neymiş? Her zaman sevgi ve aşkla kalalım, e mi?





Hiç yorum yok: