10.5.12

Gündem

Aman nasıl bir şımarık hissediyorum kendimi, nasıl bi şımarık! Bakın ne diyeceğim: kings of convenience konseri bence benim kem göz şeklinde dahlim ile yeni bir tarihe alındı. Kendileri Eylül ayında buradalar. Sonracığıma Beirut geliyor ancak onlarin tarihini bilmiyorum. Ben Danimarkadayken Pearl Jam de orada olacakmış ama o konsere gitmemeye karar verdim sanırsam. Yani tam ben orada iken diil aslında; benden 4 gün sonra... Bilmiyorum, daha kararsızım. Yarın diyetisyene gidiyorum. Bu dönemde özel bi beslenme programı uygulamak istiyorum. Bi de kısmen şımarıklıktan kilo aldım, onları bi geri iade etmem gerekiyor. Müşteri politikası gereği, alınan mal 90 gün içinde iade edilebiliyor sayın seyirciler! Bu hakkımı kimse elimden alamaz! :) Sonra bi yürüyüş programı yapayım diyorum. Yoksa nicedir istediğim bisiklete mi başlasam acaba? Onun da cevabını bukurum bir iki güne kalmaz. Hayırlısı :) Hepinize bin tomar sevgi, öpücük, gülümseyiş yolluyorum.

Hiç yorum yok: