7.5.09

UzakDoğu Aşkına....


Ben diyorum ki ben onceki hayatimda kesin uzakdoguluymus... yani gokten zembille inmeyecekse bu sushi, sashimi ya da noodle aski baska nasil aciklanabilir kine? Yani nasil desem soyle usulunce yapilmis bir pad thai yemek icin ben cok uzaga da giderim... o gunku butun randevularimi da iptal ederim... ya da ne billiiim cebimdeki parayi da yatiririm o ise...Hele bir de cubukla yeme olayi yok mu... beni taaa derinden etkiler...asil olan olayin basitligidir cunku...allahin yemegini catalla bicakla kesmek icin ugrasirken harcadigin enerjiyi bi cabukta agzina goturup yemek icin harcamana yardim eden araclar bu cubuklar...




Hayir hayir... demek istedigim tam olarak boyle birsey degil elbette... nihayetinde yavas yemenin de nimetlerine inanirim... ama ne biiliim anladiniz siz iste...bir de cunku yemege saldiri duzenlemenin de bir keyfi vardir degil mi ya...Halbuki catal bicakla bu olay bir zapti rapt altina alinmaya calisilmaktadir... itirazimiz temelde bunadir.

istanbulda keyifle pad thai yenen yer neresidir derseniz birsey soylemem cunku bu bir zevk meselesidir...fekat sunu soyleyebilirim ki birkac sene oncesine kadar bu güzel yiyebileceğiniz yer sayisi sadece bir iken su anda bir elin parmaklarini gececek sayiya ulasti...Ulkemiz dilinde pat thai olarak kullanilmaktadir. Internette ararken pat thai istanbul derseniz secenekler karsiniza gelir...

Hiç yorum yok: