29.7.09

üç çocuk, tek çocuk...vs. vs. ve ortaya karışık düşünceler...

Bazen yoruluyorum, soylemiyorum yoruldugumu ama annem anliyor tabii hemen...aman kizim biz cocuk mu buyut musuz senin su oglunun ustune titreyisini gordukten sonra diyor...E anne napicaksin uc cocuk kolay mi diyorum...nasil buyuttun? diyorum...

Abin emzik manyagiydi diyor...takintili oldugu bir emzigi vardi...bir gece onun sapi koptu mu sana..aglar aglar...kartona tutturduydum emzigi oylece cakkudu cukkudu emdiydi diyor...

Sonra ablan yeni eve tasinirken sokakta azip duruyor...abin bir yandan ettegimi cekistiriyor...sen besikte uyuyorsun...Bir aglama sesi geldi merdivene firladim bi de baktim ablan merdivenden dusmus...o da yetmemis..merdivendeki teneke saksiya(hani vita yaglarinin teneke kutulari vardi ya)carpmis o da dudagini parcalamis mi...hadiii tasinma bir yana kaliyor biz hastanelerde...uc cocuk yanimda diyor...Hazir bez yok...mama yok...ev ahalisi aksama yemek ister...ev temizlenmek.. camasirlar utulenmek ister...ister oglu ister...

Yaaaa...Yaaaa bir de demez mi biz de çocuk mu büyütmüşüz diye...

Ama düşünüyorum da belki üç çocuk olunca daha az takıntılı hale geliyorsun...sallamiyorsun...daha dogrusu sallamasam iyi olur diye düşünüyorsun...Ben şahsen tek oglusumla, ne inkar ne itiraf bu yalnizca sitem diyor beynimin bir tarafinda sezen aksu bu arada...:), sapitmadim degil...sapittim... ama kisa devre yapmadan durdurdum olayi :)Tabii oyle koylerde 13-14 çocuk yapıp yapıp salıyorlar çayırlara nasil yapiyorlar aklim almiyor...Nasssi bir rahatliktir, nasil bir tevekkül durumudur ya rab?bim sen buyuksun-orhan gencebay,

Tabii bizim gibi dantel misali dusun dusun zordur isin durumundakiler yuzunden erdoğan takımı ürüyor biz de azınlıkta kalıyoruz...Tibetin doneminde ne olcek ki acebe?

Hiç yorum yok: