13.8.09

Evet bu benim...iste boyle bir guzellik.. bir guzellik...incecik peri gibiyim...:)

gordugunuz rakamlar vucudumdaki fazlaliklarin nerede biriktigini gostermektedir, evet dogru bildiniz kg. cinsinden...Neyse efendim buradaki toplam rakamin 15kg.si benim vucuduma ait degilmis...onlar baska kimselere daha dogrusu ruffleslara, nutella'lara, makarna, su boregi, mantilara, aycekirdeklerine ait...Dolayisiyla bir recycling yaparak onlari dogaya geri gonderiyorum...

Doktor kisi benden pek emin... vucudum zaten 1500 kalori yakan bir bazal metabolizmaya sahipmis...ehü ehü... teveccühünüz...dolayısıyla biraz irade ile bu işi kotarıp gidermişim. 2,5 aylık bir işimiz var sizinle dedi.. Bundan daha çok değil....

Tek şahidim aydı...pardon yani şahidim sizler ve aynalar olacaksınız arkadaşlar....

Moralim bomba gibi...Gazı aldım ve yola çıkıyorum...

Hiç yorum yok: