13.8.09

Eyes Wide Shut
ya da
Saçmalardan Seçmeler

Şöyle birşey düşünüyorum: sevdiğim müzisyenleri göremeseydim ama sadece dinleyebilseydim...onların neye benzedigini, ne giydigini, nasil dansettigini, şarkı söylerken nasıl kendinden geçip coştuğunu bilmeseydim hala o müzisyeni ve şarkılarını sever miydim?

Mesela şu Marilyn Manson en uç örnektir benim için...adam şarkı söylemek için gözlerini timsah gözüne çevirmek zorunda mı? Öyle bir görüntüsü olmasa yaptığı müzik daha mı az dinlenecek? Ya da o şarkıları söylerken ibrahim tatlıses bıyıkları falan olsa...(Hahaha düşünsenize İbrahim Tatlısesi Marilyn Manson kılığında ayagımda kundura söylerken)

Ya da tersi bir örnek ...Canim güzelim Janis Joplin...O güzelim şarkılarını söylerken Marie Antoinette gibi giyinseydi...? O zaman pasta mi yemek zorunda kalacaktik?

Ya da ne biliim iste siz deyiverin... Madonna sahnede 15'lik kizlar gibi hoplayıp zıplamasa Madonna olmayacak mıydı? Sahne kıyafeti ya da sahne imajı olayı nedir sayın seyirciler?
Türk Sanat Müziği söyleyen insanların hepsi Saraydan Kız Kaçırma operasından fırlamış gibi olmasalar sesleri çıkmıyor mu ya da biz onları dinleyemiyor muyuz?


Neyse...Bu işin sonu karakolda biter arkadaşlar. Ben şöööle gözlerimi kapatıp bir creedence clearwater dinleyim bakiyim.. woodstock anisina...

Hiç yorum yok: