31.8.09

Kilo Durumları

Arkadaslar
Bugun diyetimin 18. gunu ve ben toplam 4.2 kg vermiş durumdayım. Gururlu musun dersen evet haklı bir gurur yaşamaktayım... Tabii daha 1/3 bile etmedik ama olsun..onu da edecegiz nasıl olsa...

Bu diyetin bana öğrettikleri:

1. Diyet yapacaksan bunu bir profesyonelle yap...Efenim neden? Çünkü profesyonel şahsiyet sizin bir tüp kanınızı inceletmek kaydıyla vöcudunuzdaki bilimum hava, civa, eser madde vs. detaylarına vakıf oluyor ve size bir güzel yön veriyor. Bu çok iyi birşey netekim benim vöcudumda vitamin ve mineral namına hiçbirşey kalmamışmış..şimdi diyete ek olarak bunların düzenli yüklemesini de yapıyorum.

2. Diyet yapacaksan mutlaka bir yemek listen olsun...Efenim çünkü beynimiz bir süre sonra şaşıyor...Ya ben şimdi ne etcektim diye...Hah işte o zaman listene bakıyorsun ve rahatlıyorsun...Yoksa açlık allah vermesin adamin gözünü döndürüyor ve o anda diyet falan unutabilirsin bir listen yok ise...

3. Diyet yapacaksan bunu mutlaka bir arkadaşınla yap...Efenim çünkü iyiyi kötüyü paylaşmak arzusunda oluyorsun. ben iş yerinden bir arkadaşımla yapıyorum ve bizim hergün mutlaka en azından bir 10 dakikalık diyet geyiğimiz oluyor ki bu bile seni çizgide tutuyor. Bir de fena mi bir dost ediniyorsun...

4. iki saatte bir yemek yemek hemen hemen tüm aşırı kilo problemlerinin çözümüdür desem abartmış olurum biliyorum ama benim hayatımı kurtardı...Kahvaltıdan 2 saat sonra biseyler, ogle yemeginden iki saat sonra birseyler falan derken aksam oldugunda bir ac kurt olmadığını ve senin de her normal insan kibin doyabildiğini farkediyorsun.

Biliyorsunuz daha yolun basindayiz. Simdilik ilk hedef 13 Eylül dogumgunum bakalim kac kilo ile gireceğim...Sonra 11 Ekim oglumun dogum günü...bakalım ona kaç kilo ile gireceğim. :)))

Yaa insan kendini iyi hissediyor ya.... Super bisi...

2 yorum:

indis dedi ki...

4.2 miiiiiiiiiiiiiiiiiiiii,

süper sonuç... yoksa incecik mi oluceksin fundalaar??

FUNdy dedi ki...

keh küdü keh keh...