1.9.09

Kibritçi Kız


insanlar bana "garip misin sen?" gözü ile baksa da ben severim sonbahari ve kışı...

indiscigim tarafından güzel güzel şu yazıda anlatılan durum benim içimi okşar...

Öte yandan kışı, soğuğu sevmenin bir şımarıklık olduğunu bilmek de içimi acıtır zira sokakta pekçok kibritçi kız olur kış aylarında...kibritçi kızlar yazın iş bulamazlar ama hiç olmazsa donmazlar de mi? Ya öfff ne biçim bir masaldır bu ya insanların içine vicdan gazabı üzümleri eker...(Bir de Kemalettin Tuğcu hikayeleri vardı...Küçücük yaşımızda böğüre böğüre ağlardık okurken...) Neyse ben zaten oğluma okurken hep kibritçi kız babaannesi ile uçup gitmiş ve tüm dünyayı mutlu mutlu dolaşmışlar şeklinde okuyorum :) diyerek bu konuyu biraz daha hoş bir şekilde bağlamak isterim.

Velhasılı kelam bugün benim için heyecan verici birgün...(babaannem heyecan diyemezdi, helecan derdi...canim benim...oğlunu da aldı yanına helecanlı helecanlı bizi seyrediyorlardır şimdi) ...Hadi öperim sizi...

Resim de kışın sinemaya gittik ayrı bir keyiftir bağlamında....

Hiç yorum yok: