14.9.09

Happy Monday

Bir keresinde çok zalak bir laf etmiştim...(yok estağfurullah falan değil basbaya zalak bir lafti yani)şimdi onu hatırladım:

Bi Pazartesi sabahi erken saatte uyanıp işe gitmek üzere hazırlanırken arkadaşıma "biliyo musun şu anda bütün bu pazartesi garabetine katlanmamın bitek sebebi var o da para kazanmak..." demiştim...O da birkaç saniye durup bana şöyle bi bakmıştı ve..."himmm..sanirim şu anda evlerinden çıkmak üzere olan milyonlarca insanla aynı hisleri paylaşıyosun" demişti...Sonra acayip gülmüştük...Halbuki ben çok yeni ve kendime ait bişey söylüyomuşum ve bir sır paylaşıyomuşum gibi hissetmiştim...:) Truisme örnek cümle olarak kullanılabilir yani neredeyse düşününce...:)

Yani laf aramızda biliyo musunuz bütün şu pazartesi garabetine katlanmamin bi tek sebebi var...

Happy Monday herkese....:)

Bu arada günün anlam ve ehemniyetine pek uymasa da bir eklenti...Sabah sabah bu şarkıyla açtıydım gözümü de...

Hiç yorum yok: