31.10.09

Kategorilerim ve ben...ingilizce meselesi

Ya şöyle garip birşey farkettim:

Şimdi bu tatil sırasında Tiboti sayesinde turistlerle sosyalleşirken farkettim ki iş dışında ben ingilizce konuşurken bir gep gep gübelek moduna giriyorum...Yes it is a book...no iihhhm, I "forgoted" the word....ya neydi ya...ahmmmm.. I am ihiimmm fırom istanbul...he is "the" four year olds demeler falan...Neden ki? ama çok komik...yani iş hayatında öyle binbir hava basan ben, en alengirli kelimeleri kullanarak 1500 basınçla ve ağız kaydırmaca aksanı ile konuşan ben sosyal ortamda birden çıtong diye duruyorum...Ve böyle bir "ay n'olur bitsin bu işkence" modundayım...Roberto Benigni'nin Oscar ödülü konuşması vardır... hah işte oradaki gibi süper bi durum... Yahu beynim beynim güzel beynim...sakin ol honey... ingilizce konuşuyorsun diye işe geri döndün sanma evladım...Hem nedir bu işle ingilizceyi aynı kategoriye sokma olayların senin? Ha my dear, bi gevşe, bir relax ol bakiim...:)

Hiç yorum yok: