2.11.09

"Emlak Emlak, Gel bi de Burdan Yak" Projesinde Yerinizi Alın...

Haftasonu gazeteleri karıştırırken farkettim ki 50 sayfanin 44'ü emlak reklamı...
Avrupanin en ultra mega lüks konutlarında siz de yerinizi alın...en yakın okul 1 dakika mesafede...vs. vs.
La havle ya...Kardeşim bu istanbul emlaktan yıkılıyor...her taraf ev dolu...bulduğunuz bir m2'lik yere de ev dikiltiyosunuz...Bu nasıl birşey ya...? bi de ben anlamıyorum...Hani neredeydi kriz? Hani kimsenin parası yoktu? Bunca yatırım nasıl yapılıyor allasen? Bi de o projelere verilen saçma-sapan isimler nedir öyle? A.oğlu My Pisuvar...Selenium Razort....S.paş Yandançarklı Apartmanları...Beyhudebey Konakları...Toscana Vadisindeki Zambak ...

Bu sefer de Beirut'a bırakıyorum sözü....
Nantes-dinleyin gari...

1 yorum:

nalan dedi ki...

hakikaten isimlere ben de takıntılıyım. koca koca duvarların arkasında sefertası misali dizilmiş üstüste. kimse kimseyi tanımaz etmez. zevkler ve renkler farklı derler ama bu kadar da mı yahu ?