30.12.09

Özel Günler Öncesi :)



hani böyle yılbaşı, doğumgünü ya da evinizde bir ordu arkadaşınızı ağırlayacağınız günler vardır ya...işte o günlerin son saatlerindeki heyecan benim çok hoşuma gider...mesela akşama parti varsa ve işten çıkmışsam o trafikteki ışıklar bana biraz içtikten sonra parlamakta olan gözler gibi gözükür...sonra hiç rahatsız etmez beni trafik...çünkü sabredebilirim çünkü birazdan eğlence vardır zaten.... Hele parti benim evimdeyse son saatlerde mutfakta yaptığım hazırlıkların keyfine doyum olmaz...Bir yandan bir kadeh şarap içilir...bir yandan müzik dinlenir...bir yandan taze yapılması gereken yemekler/mezeler yapılır...masa hazırlanır...masa örtüsü beğenilmez bir kere değiştirilir ama onda da leke vardır..o da kaldırılır...sonra yenisi serilir...keyifle herşey sofraya taşınır...o sırada zil çalar...ha ha ha...gelen annedir...sevgili kızı hiç yemek yapmadığı için bütün yemekleri o çoktan pişirmiş ve kapıya teslim etmektedir...:)
işte bütün o heyecana, bütün o hazırlığa bayılırım ben...

Bu yılbaşında da bir gurup bizde toplanıyoruz...ben şimdiden o heyecanı yaşıyorum...Eve gelecek olanlara alınacak küçük sürpriz hediyeler...giyilecek kıyafetin telaşı...evin allanıp pullanması, çalınacak müzikler...ne biliiim çok güzel şeyler bunlar...

Bi de ben misafir ağırlamayı çok seviyorum... hani böyle hep kalabalık olsun...evin içinden şen kahkahalar yükselsin...suratlarda kocaman kapanmayan ağızlar olsun...herkes birbiriyle birşeyler konuşsun...kadehler kaldırılsın... sarılsın, öpüşşün herkes...Ay ne güzel ya....:)

Bu heyecanımı sizlerle paylaşırken eh tabii ki hepinize yürekten KOCAMAN MUTLU YILLAR diliyorum. Herşey gönlünüzdeki gibi olsun...:)
All is LOVE diyoruz bu seneye girerken arkadaşlar; her zaman olduğu ve olacağı gibi...:))))

Hiç yorum yok: