3.1.10

Jack, I swear...


O böyle diyordu filmin sonunda...Jack, I swear....
ben de diyorum ki.... Aman Allahim Heath ne muhteşemsin...

All is love demistik ya 2009'u kapatirken, 2010'un 2. gününde Brokeback Mountain'i seyrettim...

Öyle teknik yorum falan beceremem ben...karakter analizi yaparım ama yazamam, ancak üzerine konuşurum...Yazmak için duygular bölümünde takılırım daha çok...

Sanırım bundan sonra en az iki kere daha seyredebilirim bu harika aşk hikayesini...Bazı sahneler silinmez bundan sonra kafamdan...Ennis del Mar son buluşma sahnelerinde yere yığılıp ağlıyor ya...bir o sahne...bir de Jack'le Ennis'in dört yıl sonra buluştukları sahnedeki sarılmaları ve öpüşmeleri...Aman Allahım...O elektrik akıyor ve oturduğum koltuktan gelip bana ulaşıyor ya...inanılmaz güçlü bir duygu...Bir de Hamam filmindeki gay öpüşme sahnesinden bu kadar çok etkilenmiştim....yani hemcins öpüşme sahneleri arasından anlaminda...

Hani gerçekten ama gerçekten sevginin ucunun bucağını olmadığı, sevgiliden başka hiçbirşey görmediğiniz, onunlayken içinizin kıpır kıpır olmaktan başka bir şey bilmediği aşklar var ya...hani Sezen Aksu'nun "öyle sınırsız, öyle derin, öyle çok severim ki korkarsın" diye anlattığı bir aşk çeşidi var ya...işte bu öyle bir aşk....her ölümlünün bu duyguyu tatmasını ve elbette ki karşılıklı olmasını dileyelim. :)

Heath Ledger için söylecek tek birşey var bence...Muhteşem...
Ruhu huzur bulsun...

Gustavo Santaolalla - The Wings .mp3
Found at bee mp3 search engine

Hiç yorum yok: