14.12.09

Teknoloji Gıcıklıkları

Yaaa hepsi iyi güzel de bu internet işleri de arkadaşlar yeni reklam kalemi olarak algılandığı için artık her yerde reklamverenlerin baskısına maruz kalıyoruz...Patagonyadan bir siteyi incelerken Doğan medya gurubunun reklamını o sitede görmek beni hayal alemindan alıp lönk diye sanki televizyonun karşsısında oturuyormuşum pişikolocisine sokuyor...Haksız mıyım?

Benim IP numarama bakıp akılları sıra beni bir kategoriye sokuyorlar...En fenası da bu IP numarası dolayısıyla dünyadaki bazı insanların faydalanabildiği servislerden faydalanamıyorum..işte mesela itunes beni tanıyor ve diyor ki sen Türkiyeden geliyorsun ve o sebeple bu hizmetten faydalanamazsın...ama sen olsa olsa Kuranin meali ile ilgilenirsin deyip favori uygulamlar arasına Kuran Meali uygulamalarını koyuyorlar.

Ayrıca Google Chrome bugün üçüncü defa çöktü ki bu durum beni ayrıca şaşırttı...

Yani öyle koca koca bir başlık attım da kalkıp daha fazla gıcıklıktan bahsedip sizleri de gıcık etmeyeceğim...:)

Belki bugün yıldızımda böyle birşeyler vardı...Hani yazar ya burçlarda bugün kontrata imza atmayın ya da elektrikli malzeme kullanırken dikkat edin falan gibi akıl almaz detaylar verirler...Belkim bana da bugün teknoloji ile aranız çok iyi olmayacak demişlerdi de ben görememişimdir, bilememişimdir...

Hiç yorum yok: