19.12.09

Yeni Yeni Başlıyorum Anlamaya-Vücudum


Örneğin başım ağrıdığında kafamdaki tüm damarlardan kanın nasıl aktığını, nasıl birbirlerine bağlandıklarını, gözüme doğru gelen bağlantıların adedini falan bilebilirim neredeyse...çünkü öyle birşeydir ki o nokta o anda yaklaşık 500 kat büyümüş ve direkt olarak gözümün önüne gelip çalışmaktadır ben ağrı çekerken...hani neren acıyosa canın oradadır derler ya işte benim bu anlattığım durum yüzünden...Ben geçen haftanın neredeyse tamamını boğaz mekanizması hakkında master yazabilecek noktaya gelecek kadar hasta geçirdim...yani tükürük ağzınızda nasıl oluşur, nasıl birikir, nasıl boğazınıza doğru kayar, sonra nasıl bademciklere D O K U N U R, sonra bu süreç nasıl tekrarlanır...

Nasıl da hiç farkında değiliz herşey tıkırında giderken...yani sağlığımız yerindeyken...nasıl da hiçbirşeyi umursamıyoruz...Nasıl da ukala oluyoruz...ama ben size söyliyeyim ben yutkunurken çektiğim o acıyla var ya yatağa yapıştım diyebilirim size...ukalalık falan hak getire...gerçekten ağladım çaresizlikten...sanırım liseden beri ilk defa bu kadar şiddetli ve acılı bir rahatsızlık geçirdiğimden olsa gerek tırstım resmen...ki şöyle söyleyeyim ağrı skalasında hem böbrek taşı sancısını hem de doğum sancısını gördüm...Bakın ben size söyliyeyim...yutkunurken çektiğim o acıyı kimsenin yaşamasını istemiyorum...Hasta yatağımda hep şu anda dünyanın neresinde olursa olsun acı çekmekte olan insanlara sabır ve şifa diledim kendimce...

Aslında dönüp dolaşıp diyeceğim şu -bu ince, narin ve güzel vücudumuz işleri yolunda götürmek için aslında o kadar çok şey yapıyor ki bize fark ettirmeden...ona sadece biraz dikkat etmemiz gerekiyor; spor, iyi beslenme, iyi alışkanlıklar ...Hep okuduğumuz, hep gördüğümüz ama hep bi yandan da "ha canım evet evet..." diye içimizden es geçtiğimiz şeyler...Hadi şimdi bütün eller havaya arkadaşlar...bu sene vücudumuz için güzel birşeyler daha yapalım-

işte benim listem

1. Dumansız hava sahasına devam
2. HipHop kursuna başlama
3. Yogaya devam
4. Trekking/doğum öncesi bıraktığım yerden devam :)

Özellikle doğada yürüyüşler hele de bi de tırmanmalı falan olursa süper geliyo bana...:) Yok resimdeki ben diilim...

Başlık ise ilginç- ben bugüne kadar biraz ezoretik takılırdım...artık yavaş yavaş bütünü kavrama anlamında biraz büyümeye başladım...Hadi keyfini sürelim:)

Hiç yorum yok: