9.3.10

MARABA Televole tadında bir yazi :)

Oscar Dela Renta'dan....Notlar....Notlar...Notlar...Notlar...

Notlar 1- Efendim bence Oscar töreninde iki insan vardı ki vakur duruş ne demektir onu ispat ettiler...

Notlar 1'- En birincisi Barbra Streisand- yani... "geldi, dedi ve gitti" şeklinde bu kadar oturaklı, bu kadar hazmetmiş bir insan görüntüsü...Gelip de "bu akşam belki de ödülü bir kadın alacak" dedi ya... Ben de dedim ki içimden "Eline 5 tane isim veriyorlar...bunlar etrafında birkaç şey söyleyeceksin diyorlar ve sen bu kadar mı olayın özünü okuyan birşey bulup çıkarıyorsun..."
Bravo doğrusu...Süperdi bence...Feci kıyafeti hariç kendisi gerçekten aşmış bir insan...

Notlar 1''- En ikinci vakur insan da gene bir kadın...Sigourney Weaver...Bence o kadın çuvala da girse gene seksi gene seksi...ki o akşam giydiği kıyafet çirkinlikte çuvaldan farksızdı ama olsun....Sigourney gene güzeldi..gene güzel.

Notlar 2- Bence en güzel elbiseli kadın Sandy Powell'dı.



Notlar 3- Seni Seviyorum Jefff/Harika insan Jeff Bridges...O akşam oraya gidip karısını ve onu öpesim geldi.

Notlar 4- Onun dışında merak ettiklerim şunlar:

Notlar 4'- Abicim siz koca Oscar törenini organize ediyrosunuz da şu zamanı niye yönetemiyorsunuz? En iyi film ödülü aceleden güme gidiyor...Ne ayıp, ne ayıp...
Notlar 4''- Oraya çıkan onca insan varken neden bir de ayrıca sunucu olayına giriyorlar...?
Notlar 4'''- Tim Robbins 200 kilo sınırına gelmiş midir? Yakışıklılık idollerimden birisi olan adamın böyle şişmanlamış olması beni şaşırttı...
Notlar 4''''- Yabancı Film ödüllerinde en azından adaylar arasında Türkiyeyi görsek ne kadar güzel olurdu değil mi? Görürürüz değil mi?

Dip (yazının dibi anlamında) Not 1- Bence artık Oscar ödül törenleri biçim değiştirmelidir.
Dip Not 2- Ben country müziği çok seviyorum...bir yerden sonra bayıyor tamam ama bazı şarkıları insanın çok kalbine işliyor ama kabul ediyorum Jeff Bridges'i daha çok seviyorum :)
Dip Not 3- Mobil TV denen uygulamayı keşfettim. Elimde ipodum yatakta oscar ödül törenini seyrettim, hi ho hi ho...Süper bir kaçamaktı...(kaçamak çünkü ben çoğunlukla televizyon seyretmem...) Mobil TV'yi tavsiye ederim. (data miktarına göre fiyatlandırmıyorlar, e herild yanıııı)

Hiç yorum yok: