10.3.10

Kalanlar...(1)

Yataktayım..gözlerimi tavana dikmiş bakıyorum...bakıyorum...bakıyorum...sonra kafamı yana çevirip pencereden dışarı bakıyorum...dışarıda güneşli bir hava olmasını umduğumu anlıyorum...O sırada kedim geliyor...yumuşacık kahverengi tüyleri parlıyor...burnunu uzatıp odayı şöyle bir kokluyor sonra kafasını geri çekip odadan çıkıyor...yataktan kalkıyorum...kot eteğimi giymek istiyorum ama aynı zamanda sarı çoraplarımı da giymek istediğim için ikisini bir arada deniyorum. Aynada gördüğüm manzara hoşuma gidiyor ama işe giderken böyle giyinemeyeceğim için oflayarak yeni birşeyler aranıyorum...bu arada gidip radyoyu açıyorum. Kadın çok güzel söylüyor...kahve yapıyorum kendime...Kedim gene geliyor yanıma...Onu sevmek için eğiliyorum bu sefer...mır mır mır...güzel kedi...Kahvemi yudumluyorum...O zaman hatırlıyorum ve olduğum yere yığılıyorum...


...devam edecek...

East Hundred- Slow Burning Crimes

2 yorum:

nalan dedi ki...

pazar sabahı mı ?

indis dedi ki...

kahverengi tüylü kedi?? bu dünyada mı?