18.3.10

Tevfik

Gözlerini kapadı- bütün dünya ağladı- yok yok öyle yazmayacaktım dedi
ve güldü kendi kendine.. "Yahu sen ne komik bir adamsın be Tevfik" dedi
mırıldanarak. . "Yahu komiğim tamam da bu yazmama yardımcı olmuyor ki"
diye düşünmedi; aksine bir kahkaha fırlattı ve yazmaya devam etti: Gözlerini kapadı, o anda gözünün önüne gelen güzel manzarada olmayı diledi ve birdenbire sandalyesinden havalanarak uçmaya başladığını farketti. Hadi bakalım gidiyoruz mu ne? diye söylendi şaşkınlıkla. Çok uzun sürmedi, az sonra masmavi berrak suların kıpırtısız durduğu ve palmiye ağaçlarının üç beş kumsalda salındığı manzaranın içinde buldu kendisini. "Hadi canım, dilediysek de bu kadarını beklemiyordum" dedi içinden.

Uzakta bir ev gördü. Şimdilik orada dursun, ben şurada biraz yüzmeliyim
diyerek kendisini sulara bıraktı. Ne keyif keyif...Ortalıkta hiç kimse yoktu.
Biraz huzursuz hissetti kendisini, nereye geldim ve daha da önemlisi nasıl
geri döneceğim diye düşündü. Telaş içinde kıyıya doğru yüzdü ve sonra koşar adımlarla
az önce gördüğü eve yöneldi. Evde kapıya arkası dönük, masada oturmuş birşeyler yazmakta olan bir adam gördü.
"Afedersiniz" dedi. Adam başını kaldırmadan "evet" "ne var?" dedi. "Şey afedersiniz
ben İstanbula gitmek istiyorum da" dedi. Adam bunun üzerine kafasını çevirdi..."Ulan Tevfik sen miydin?
Gene yaptın yapacağını beni getirdin buralara, geri dönmek istiyorum ben" dedi.
Tevfik güldü...

SON

Hiç yorum yok: