24.3.10

Uyanma saatleri

Sabahları saatinizi kaç defa çaldırıyorsunuz? Kaç defa tekrar çal düğmesine basıyorsunuz?

Valla benim uykum pek kıymetlidir. Gece yatmayı, sabah da kalkmayı bilmezlerdenim. Hep öyle olageldim. Hep bir Yarasa Leyla modum oldu.

Cep telefonları sağolsun artık alarmlı saatler tarih oldu tabii...Ben baktım ki artık alarm beni uyandırmaz oluyor o zaman hemen melodiyi değiştiriyorum ki "aldırma gönül aldırma" eşiğim düşsün. Bazen mesela uçuş falan olduğu durumlarda rahat uyumak ve elbette sonra da uyanabilmek için, evin bilumum yerlerine saatli bombalar şey pardon saatler yerleştiriyorum, hepsi beşer dakika araya kurulmuş. Bazen saati uyanmam gereken saatten 1 saat önceye kuruyorum ve alarm bir saat boyunca çalıp duruyor:) Lisedeyken saati geri alırdım. Zihni sinir durumları... :)

Bir de bir zamanlar bir hikaye okuduydum. Hikayedeki kız, arkadaşına şöyle diyordu: "uykuya dalmadan önce gözlerimi kapatıp kendimi bir kuyunun başında hayal ediyorum. Elime bir taş alıp üzerine tebeşirle uyanmak istediğim saati yazıyorum. Sonra o saati kuyuya atıyorum ve gözden kayboluncaya kadar bakıyorum taşa. Hiç şaşmaz mutlaka o saatte uyanıyorum."
Ben üniversitede çok denedim bunu..Sanırım o yüzden olacak şimdi ne zaman denesem kuyuyu bizim üniversitenin bahçelerinden birisinde hayal ediyorum. Neyse diyeceğim o ki bu yöntem de işe yarıyor. :)

Hepinize iyi uykular ya da günaydın.

Hiç yorum yok: